Cupcake Disasters

bkb.njm

lördag 13 mars 2010

mad as a rabbit, whith a bad habit.


Solig underbar Lördag, och jag sitter här med lila påsar
under ögonen, och håret åt alla håll och kanter.
Klockan är lite över 15 och jag ska städa upp på mitt rum.
Det ligger shoppingpåsar, kvitton, tvätt, pennvässarskräp,
läskburkar, inslagingspapper, sängkläder.. ja, ni fattar grejen?
Det kommer liksom till en gräns när den hemtrevliga stökigheten
går över till något som liknar en knarkarkvart med noll feng shui.
Sedan ska jag ta en powernap så att jag kan orka vara uppe i kväll,
för det orkar jag garanterat inte annars.
Och efter den lilla luren ska jag duscha, äta, och sedan är det
bara att dra på sig myskläderna och mysa på.































0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida