Cupcake Disasters

bkb.njm

fredag 26 februari 2010

Fredag på ett lov


Idag är det fredag, och även om det har varit lördag hela
veckan i princip så känns det ändå extra ledigt idag på
något vis. Jag har varit inne i stan, fikat och kollat lite
på bokrean. Där hittade jag två hundböcker som jag inte
kunde låta bli att köpa. En stor rasbok (det är alltid bra att ha)
och en "Hund - Modern träning, beteende och psykologi" bok.
Så nu har jag lite intressant att läsa. Haha, jag tycker
i alla fall att det är intressant.
I kväll ska jag bara ta det lugnt, äta gott, förmodligen titta
på let's dance bara för att det är så mysig stämmning,
sedan sitta uppe en stund och hålla Abbe sällskap medans
jag tittar på en film eller något. Fredagsmysa helt enkelt!





















0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida