Cupcake Disasters

bkb.njm

torsdag 25 februari 2010

Tjockis lov

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, så här kommer
en liten uppdatering.
I måndags kom Izabella hit för att bo här i några dagar,
då blev det pulkaåkning, (fast det var för hög snö i backarna,
så vi åkte i en stor snödriva istället) efter det var vi blöta och
kalla, så vi myste, flummade och spelade guitar hero resten
av kvällen. På Tisdag morgon åkte vi till Gbg en sväng,
vi var inte där så värst länge men hittade i alla fall några
grejer. Jag köpte bla. Jeans, en T shirt, armband & lite
pennor och pysselsaker på In-Ex.
Medan vi satt och åt på Mc Donalds så märkte jag att min
mobil hade laddat ur, och Iza hade inga pengar kvar på sin
mobil. Så vi skulle inte kunna ta oss bort till bilen med hjälp
av spårvagnen. (eftersom att vi inte kunde skicka betalnings sms)
Eftersom att vi inte tagit tåget denna gången utan åkt med min
familj i bilen så hade vi inte den blekaste aning om vilket håll
vi skulle gå för att komma dit, men det fixade sig tillslut.

Väl hemma drog jag och Iza av oss kläderna och hoppade i
våra myskläder, drack kaffe/Chai te och åt nybakade bullar
samtidigt som vi försökte pyssla ihop våra armband.
Haha, det blev lite fail, men det var mysigt ändå.
Resten av kvällen tillbringades framför en film nerbäddade
under ett täcke med godis och cocacola vanilla.
Vi satt även uppe och höll Abbe sällskap när han spelade WOW,
bara för att han äälskar när jag och Iza sitter och underhåller
honom med vårat flumm.
Så de senaste två dagarna har spenderats med Izabella, och
som vanligt har vi varit sjukt onormala. we like it!

Igår passade jag Hugo (Pyttelou och Rabalders valp)
Alltså min hund och Marias hund som nu mera är i hundhimmelen's
avkomma. Han är helt jävla underbar den hunden!
Och det är som att man ser både Pyttan & Rabalder i honom,
det sättet han rör sig på, vissa miner, skallet, allting.
Jag är så lycklig över att han finns.
Han är dock totalt ouppfostrad, men det ska det bli ändring på.

Nu sitter jag här i min säng och återhämtar mig efter flera nätter
med alldeles för lite sömn. Jag skulle ha träffat Ella, Rebecka,
Vicki, Maja och Amanda i kväll, det var ett tag sedan, men jag
orkade verkligen inte flänga in till vbg igen när jag är såpass trött.
Istället sitter jag hemma och tjockar mig med massa godsaker,
jag tränade i morse så man måste ju fylla på med lite nytt så att
inte rumpan försvinner! ( eller hur mamma? ;) )

Här är en film med lite klipp från de senaste dagarna
med iza, haha! så fult!










1 kommentarer:

Klockan 16 mars 2010 kl. 14:48 , Anonymous Anonym sa...

det va en roliger film ,, kram pappa

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida