Cupcake Disasters

bkb.njm

måndag 8 mars 2010

vad nice, solen exsiterade fortfarande.


Vårkänslan börjar komma krypandes,
och det gör så att jag blir extremt sugen på att åka och
köpa nya solglasögon, sjalar, ny väska, nya leggings och
lite andra accessoarer, köpa massa kaffe latte och wienerbröd,
sedan komma hem, öppna fönstret och släppa in kall luft,
sol och fågelkvitter, damma hela rummet ordentlig samtidigt
som jag lyssnar på p!atd's 'Pretty Odd' album.
(även om det inte är min musiksmak eller vad man ska säga,
så blir jag lycklig av det och det påminner mig om förra våren,
och våren innan den våren, och sommaren.)
Jag älskar verkligen denna årstiden, allt känns så mycket
lättare än vad det gjorde på vintern.
Jag blir verkligen jätte sugen på att köpa de grejerna
som jag nämnde. Det behöver inte vara något märkvärdigt,
det kan vara något från h&m eller gina tricot, bara jag får
komma ut och vårshoppa. Min plånbok hånler och säger åt mig
att leva i verkligheten. Jag kan inte shoppa just nu, fuck.
Men solen är nice.





























Solglasögon från gina.













Solglasögon från herravdelningen på h&m.



































Enkla sjalar från gina.
















Väska från gina. I like it!







0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida